Не се връзвайте на това! Печелите награда от Bakker, обаче...

Прибирайки се от работа в пощата ме очакваше писмо от непозната за мен фирма, с която не съм контактувала преди, но която въпреки това им...


Прибирайки се от работа в пощата ме очакваше писмо от непозната за мен фирма, с която не съм контактувала преди, но която въпреки това имаше данните ми. Шарен плик с "любимите" ми надписи "Отворете сега!", "Ексклузивна оферта" и т.н., т.е. почва да вони още преди да съм го отворила. Такива нежелани оферти с безплатни неща са ми ясни, но понеже има хора, които ще се вържат на тази невероятна печалба, реших да напиша една публикация и да разясня за какво става въпрос.



Честно казано скоро не бях получавала подобно писмо, преди от Рийдърс Дайджест се опитваха да ми пробутат разни книги и детски раници, но след това спряха. Схемата на Bakker (Градина Баккер) е същата, уж печелиш нещо, но после си го плащаш двойно и тройно, че и кредитори те гонят след това.



Да видим какво предлагат тези. На корицата на каталога примамливо проблясва марка за гаранция и изтривайки полето разбираш колко цветни луковици печелиш към дървената кашпа с метален обков плюс къщичка за птици. Невероятна оферта и интересно, че всички печелят максималния брой луковици - 70. Какво съвпадение!!! Този прекрасен подарък ще е ваш 100% безплатно само ако поръчате незабавно и изтичате незабавно в пощата, за да не ви изпревари някой друг.

Ако се позабавите малко, но все пак поръчате в рамките на 14 дни за вас има още един подарък - не е ясно какъв, но той също е безплатен и много вълнуващ. Едвам пиша вече от вълнение, но съм длъжна да довърша публикацията.



Къде е уловката тогава след като на пръв поглед всичко е толкова безплатно и красиво? Изненадата е разбира се в дребния шрифт, който ви уведомява, че за да получите този подарък ако минималната стойност на поръчката ви е 25 лв. То цените на предлаганите от тях продукти са такива, че ако решите да поръчате нещо, то със сигурност ще е повече от тази сума. Към нея добавяме 9,95 лв. разходи за доставка и опаковка. Фирма Баккер сигурно използва най-скъпите куриерски услуги в България, за да постигне тази цена. А само срещу 2,19 лв. получавате и застраховка на поръчката си. Даже ви предлагат и лопатка за луковици, незнайно защо 6 броя, който общо струват 95 лв. и тази сума е записана към поръчката ви и не е ясно дали няма да ви я начислят дори да не отбележите, че ги искате. До тук общо 132,14 лв!!!

Това, което мен ме интересува го пише с наистина най-дребния шрифт, затова ще го цитирам тук: "Данните, които събираме съдържат информацията, която Вие предоставяте (чрез попълване на форми за поръчка или чрез кореспонденция с нас, която включва Вашите имена, пощенски адрес, електронен адрес и телефонен номер, както и финансова информация); информация, която събираме автоматично, при посещение в нашия сайт; и информация, която получаваме от други източници (бизнес партньори, кредитни институции или рекламни мрежи). Данните Ви ще бъдат използвани за приемане, обработване и изпълнение на Вашата поръчка, както и за управление на взаимодействието с Вас, включително получаването на търговски съобщение от Баккер, членове на нашата група или внимателно подбрани трети страни, определени от Баккер, компании за събиране на просрочени вземания, мерки против злоупотреба, в пълна съвместимост и в съответните законови изисквания."



Това обяснено на по-прост език означава - вие ни давате доброволно данните си и ние правим с тях каквото искаме, спамим ви, даваме ги на други да ви притесняват с подобни оферти или най-лошото както правеха Рийдърс Дайджест да ви пращат писма, че им дължите пари, ще ви съдят или сте поръчали нещо, което вие не сте и трябва да го платите, защото иначе става лошо. Само да разбера аз от къде са ми взели адреса...

Моят съвет е НЕ ПРАЩАЙТЕ И ПЛАЩАЙТЕ НИЩО на тези хора! Изхвърлете каталога, както ще направя аз! Нямате нужда нито от кашпата им, нито от скъпите им продукти, не се подмамвайте от красивите им картинки! Ако се изкушите, ще се забъркате в такава каша, че ще се чудите после как да се спасите. Споделете и с приятели, за да предпазите и тях, а ако имате опит с тази фирма, ще се радвам да споделите в коментарите.


You Might Also Like

69 comments

  1. и аз досега съм си поръчвала от тях и за сега нямам проблем но спрях

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. i az sam na tova mnenie

      Изтриване
    2. Поръчвах няколко пъти, всички цветя поникнаха и изглеждат точно като в каталога, доволна съм от продуктите им, друг е въпроса с подаръците....безмислени боклуци, особено кашпата с къщичката за птици, дори шест годишната ми дъщеря не се впечатли. А това с томболите е пълна измама....

      Изтриване
    3. не си купувайте от баккер.Поръчах каскадно мушкато-пълен боклук,около 5 см.високи, поставени в пластмасов контейнер,сварени и жълти.Върнах ги.
      Луковиците които поръчах, нямаха нищо общо с тези на картинките им. По малко от 50% поникнаха, но не бяха хубави.

      Изтриване
  2. И аз днес получих съвсем същото писмо. Хич не съм го отваряла, но много бих искала да знам откъде ми имат адреса. Някой знае ли къде мога да се оплача или да сигнализирам за подобно непозволено използване на пощенски адрес?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз също го получих днес това писмо и се досетих, че намирисват нещата. Само не знам откъде ми имат данните тази фирма за мен беше нечувана! ?

      Изтриване
    2. В списание Good food има каталог за 2016, днес (27.02.2016) го купихме и след изтриване на 2 полета печеля комплект инструменти от 100 части, както и телевизор Сони (ако съм съответно от първите 100 и първите 3-ма, изпратили поръчка) Също така мога с томбола да спечеля отделно инструмент на Бош (имаше ги в кауфланд по 60-на лв). Всичко е супер, ще засаждам цветя за минимум 25 лв, НО във формата за заявка има попълнен по подразбиране артикул - 3747-37. Да, но го няма в самия хартиен каталог и не се знае цената му. В интернет каталога също го няма! Този номер е точно преди началото на хартиения и след края на интернет каталога! И реално те задължават да си купиш поне една бройка, но не знаеш цената. В един друг форум бяха писали, че въпросните 100 части са пълна скръб, а в миналогодишния каталог автоматично ти начисляват 95 лв доставни разходи. В този поне за го замаскирали като поръчка на артикул, на който не знаеш цената. НЕ мога да повярвам на тази наглост!

      Изтриване
  3. Цената на този артикул - 3747-37 е около 24лв./намира се на гърба на формата за поръчка/.За да се покрие изискването от минимум 25лв., трябва да се поръча още нещо от каталога и така набутването ще е пълно.Едва ли ще сте и от първите стоте,които ще получат наградите.

    ОтговорИзтриване
  4. Току-що ми звъняха на домашния телефон и ми предложиха да ми изпратят каталог.И аз се питам,откъде го имат?

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря за информацията в блога.
    Аз не изхвърлих плика, а им го върнах обратно вече за втори път, заедно с следното придружаващо писмо за смешната сума от 2,50 лв за пощенски разходи:
    Здравейте,въпреки изпратеното ми Заявление за отказ от каквато и да е
    кореспонденция с Вас, отново на 19.03.2016г получих нов плик с Ваша кореспонденция до мен с пощенско клеймо 15.03.2016г.
    Писмената Ви изпратена до мен кореспонденция ще бъде върната с отново
    с писмо за отказ и съответно изпратена отново пред свидетел .
    ......
    ПП. Надявам се да съм била полезна. Много разпространена практика, препоръчват в редица сайтове за защита на потребителите, както в Европа, така и други държави писмото незабавно да се върне на подателя, като естествено тези фирми имат единствено и само пощенска кутия. Доколкото съм запозната от друг блог т.н кредитори, и те имат единствено и само Пощенска кутия.
    Аз го върнах даже с обратна разписка. Чакам резултат.Много ми е интересно какво ще пише като получател.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :) Ама вие май сте някоя пенсионерка дет си няма работа и пише писма (пред свидетел при това) дет после отиват в кофата без ник'ъв ефект, ма нейсе.

      Изтриване
  6. те тез са егати мошениците. в началото на февруари майка си хареса една палма.поръчах я и познайте- 6 седмици няма палма. звъня -питам и отговора беше че имат проблем с камиона от холандия,да съм изчакъл още малко до края на март със сигурност би трябвало да е тук. Отказах поръчката.

    ОтговорИзтриване
  7. Копирам съобщение от сайта на Естонската Агенция за защита на потребителите / извинявам се че е на руски, има го и на естонски разбира се/. Естония също е член на Европейския съюз, и съответно както за нея, така и за цяла Европа важи Директива 2011/83/ЕС на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2011 година относно правата на потребителите,включително и Румъния, като член на ЕС.Дано съм Ви в помощ.
    32. Компания Bakker Holland вводит потребителей в заблуждение проводимыми кампаниями
    20.05.2013
    За прошедшие годы Департамент защиты прав потребителей получил сотни обращений, связанных с фирмами дистанционной торговли. В последнее время довольно много жалоб поступило в отношении предприятия почтовой торговли Bakker Holland OÜ. В 2012 году фирма была наказана за правонарушение, и в начале этого года ведомство вынесло фирме предписание с требованием прекратить применение нечестных методов торговли.
    Многим, вероятно, знакомы поступающие в почтовый ящик предложения от Bakker Holland, сулящие адресату крупный денежный выигрыш или хороший подарок. В действительности, люди при желании могут участвовать в лотерее, проводящейся между потребителями нескольких стран, возможность выигрыша в которой минимальна. Однако данная информация указана в предложении мелким шрифтом, и часто остается незамеченной потребителями.
    По оценке Департамента защиты прав потребителей, подобная деятельность является противозаконной и трактуется как применение нечестных приемов торговли. Ведомство неоднократно связывалось с предприятием, и получило от него обещание изменить прежние приемы торговой деятельности. Департамент также изъявил желание просматривать материалы рекламных кампаний предприятия перед их началом, но, несмотря на свое обещание, Bakker Holland такой возможности не предоставил.
    Департамент защиты прав потребителей рекомендует потребителям реалистично относиться к подробным акциям и не верить сообщению о том, что именно Вы получили большой выигрыш, поскольку в действительности никакого выигрыша не существует. Если потребитель все же желает поучаствовать в лотерее, департамент советует внимательно ознакомиться со всей сопутствующей предложению информацией.
    Дополнительные материалы:
    Нечестные приемы торговли:
    http://www.tarbijakaitseamet.ee/............./;
    Предписание, вынесенное Bakker Holland OÜ:
    http://www.tarbijakaitseamet.ee/............/.

    ОтговорИзтриване
  8. Izvinete me za latinicata. Ta po temata mnogo sa nagli slagat gi v spisaniq i vestnici , a bedniqt BALGARIN e ,,skap na tricite , a evtin na braschnoto'' . Kakvo da se pravi nali nescho i moi da ,,specheli'' . Ne se lazete v tozi svqt nqma bezplaten obqd . Molq spodelqite .

    ОтговорИзтриване
  9. Направих поръчка за фуксия и орхидея - и двете се предлагат по 3 броя в опаковка. Сумата за двете заедно с пощенски разходи и застраховка беше 58 лв. Прецених, че кашпата с къщичката заедно с 50 луковици и тези 6 растения - трите фуксии и трите орхидеи е горе-долу поносима. Да, ама не. Кашпата с къщичката е с размери около 15 см, т.е. в нея на практика нищо не можее да се посади освен някое дребно кактусче, да не говорим, че не е от дърво, ами от някакъв шпертплат. В магазина за левче подобна би струвала 5-6 лв. 50-те луковици се оказаха спараксис, доволно евтини и се продават навсякъде. Допълнителният подарък е пакетче семена от босилек :-) Но както и да е, това нали са подаръци, на харизан кон зъбите не се броят. От трите фуксии двете бяха в плачевно състояние, а третата - умряла, без нито едно листо. Сега по техен съвет чакам една седмица да се съвземе и после щели да ми я заменят, не знам обаче за чия сметка ще са транспортните разходи. Най-лошото беше обаче с орхидеите. Никакви орхидеи, а три едвам забележими малки луковички, които при добър късмет след месеци може и да станат орхидеи, а след години може и да цъфнат. Отначало помислих, че са пропуснали да ги сложат в кашона, и една като започнах да събирам амбалажа, за да го изхвърля, изпадна едно миниатюрно пликче с трите "орхидеи". Така че не се лъжете за нищо на света, за тези пари в който и да е разсадник или магазин от типа на строителните хипермаркети ще си купите колкото искате цветя, при това ще си ги изберете и ще виждате точно какво купувате.

    ОтговорИзтриване
  10. Аз си поръчах Каскадна аубриета-уж във вегитация,но досега не се събуди-май заспа вечния:).😁

    ОтговорИзтриване
  11. Здравейте, от предходния каталог си поръчах цвете (вече непомня какво, защото беше умряло, като получих доставката), кашпата от шпертплат се разду и вече е за боклука, а луковиците подарък непоникнаха...обещах си да непоръчвам вече ат този сайт...до днес: поръчах китка за 25.50 и спечелих един от 6-те подаръка от новия каталог плюс участие в новогодишната им томбола за 2500 лв. Обещавам да пиша какво ще получа: дали ще е живо и дали обещаният подарък ще си струва

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз поръчах една китка за 25лв и също чакам един от 6 те подаръка :) ще видим какво ще пратят...

      Изтриване
    2. Обещах да пиша :-)Получих поръчката с полужива луковица и толкова очакваният подарък.. Настолен вентилатор с USB-кабел, който, слабо казано, е пълен боклук! Снимах го, но за съжаление, опция за прикачане на снимка няма. Дано наивниците като мен, да бъдат по-малко...Телевизорите и кафемашините , не са за клиенти, като нас...Приятен ден!

      Изтриване
  12. Здравейте не се хващайте на тази въдица,всичко е фалш.Март бях си поръчала компактни боровинки и фуксия сочен плод но дойдоха изсъхнали заспали вечен сън.Не се събудиха.Имаше и награда кашпи с лукувици.Тия луковици
    ги насадих но само една излезе Бяха 50 броя но едни мънички колкото едно грахово зърно. Така че от всички неща само къшпата ми остана но тя е много малка и за нищо не става.Пратиха ми и едно пакетче семена босилек като награда тук мога и сама да си купя за стотинки.С една дума нищоПлятих сума от 58 лева за пратката.Вчера получих писмо че имам награда от 2500 лева и електроуред но пак трябва да се обадя или да пратя по имейл. Звъня но никой не вдига но минутите си вървят и накрая и голяма сметка.Така че не им се хващайте разочарована съм.

    ОтговорИзтриване
  13. Тази пролет си поръчах кала. Предлагаше се комплект 6 броя различни цветове, илюстрирани с прекрасна снимка-цена около 33лв.Поръчката се забави повече от месец.Три от грудките не поникнаха. Една от живите се оказа бяла,а другите две нямаха нищо общо с рекламираните цветове.Сега и те избледняха до бяло. Подвеждаща реклама, некачествена и скъпа стока.Не купувайте!

    ОтговорИзтриване
  14. Защо не се публикува моя положителен коментар?!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Всички коментари са публикувани, става малко със закъснение, защото минават одобрение преди това, но са си тук. Какъв беше вашия коментар?

      Изтриване
  15. Здравейте казвам се Кристина.
    За подаръците и досадните трикове, с които печелим непрекъснато нещо е доста спорно.
    Но аз лично съм поръчвала грудки лалета, засадих ги и поникнаха, след това поръчах ружи,които изглеждаха едната особено слаба и анемична, но се вкорениха и цъвтят в момента,също така съм поръчвала гладиоли и фрезии, те също поникнаха. Единствено имаше разминаване в цвеовете на ружите вместо жълта си имам розова.
    И може би е до късмет.

    ОтговорИзтриване
  16. Стефания Кесарова18 август 2016 г., 18:00

    Здравейте. Много сте ми симпатична,подкрепям Ви изцяло, тъй-като съм им много насъбрала на всички подобни.Лошото е, че тук в България ни смятат за лесна плячка.Институциите,които се рекламират,че работят за гражданите изобщо не се интересуват от гражданите.
    бих желала да контактуваме ,да спаделяме идеи - как да се преборим във времето с цялата тази мушеническа паплач около нас, включително и с нашите спящи институции.

    ОтговорИзтриване
  17. Аз също си поръчах хортензия през пролета.Поръчката малко се забави но цветето беше в добро състояние и сега расте в градината на село.Заедно с цветето ни доставиха и кутията с инструменти от 100 части не е нещо особено но съдържа неща,които биха били полезни ако живеете в апартамент за поправка на дребни неща и пр.
    В момента чакам поръчка от гладиоли с подарък,а именно LCD телевизор,кафе машина или таблет.Но което и да е си заслужава поръчка от 25лв!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз пък все още чакам... обратната си разписка.Не че не са си получили обратно писмото. На 100% проверено, че са го получили.
      Изключвам факта, че са получили отказ веднъж. Мога евентуално да взема под внимание, че се е получило недоразумение. Но при трети подобен случай, това не е "нелоялна търговска практика" на основание на чл. 68л, ал.1 във връзка с чл.68в, чл.68г, ал.4, чл.68д, ал.1 предложение 2 от Закона за защита на потребителите, а опит за изнудване, и се третира по съвсем различен член и алинея, и с последващи граждански искове.
      Само ми е интересно, дали коментаторът с хортензията, отдолу е прочел гладиолите му за каква сума ще се получат, т.е самото доставяне като пратка е безплатно. А допълнението е "подарък", който ако не го плати може спокойно да го " съхранява ", леко "ползвайки го" в къщи. Просто нахвърлям идея с какво да се отърве после от т.н " кредит" с нарастваща лихва, при неплащане на ПОДАРЪКА.

      Изтриване
  18. Предлагат брошурата им с петъчния брой на вестник Телеграф!

    ОтговорИзтриване
  19. Здравейте, казвам се Гергана.Поръчвам от Бакер за трети път.Първонаюално бях доста скептична, защото цветята и доставката са им малко скъпи, но всичко което са ми доставили е било качествено, а зюмбюлите и лалетата, които ми бяха подарък цъфнаха втора поредна година.При втората поръчка бяха забравили да ми пратят комплекта инструменти, обадих се по телефона и ми го изпратиха за тяхна сметка заедно с 6 соларни лампи. Относно поръчките от този каталог ми казаха, че ще започнат в края на м.септември - началото на м. октомври.Правя поръчките по тел. за да избегна недоразумения с вкл. артикули във формата за поръчка.

    ОтговорИзтриване
  20. Здравейте!
    За първи път направих поръчка от Бакер-останах очарована от съдържанието на каталога, но четейни сега повечето негативни коментара, се моля да не съм и аз сред разочарованите. Очаквам с нетърпение да видя какво ще получа и в какво състояние ще е. Зная, че ще получа кашпа и 50 бр.подаръчни луковици. - а,какви са другите подаръци, за които споменавате, има ли ги някъде споменати?! За първи път поръчвам и ще се радвам някой да ми разсясни кое как е:)

    ОтговорИзтриване
  21. и аз щях да поръчвам от каталогът им овошка,но ви благодаря за предупрежденията....

    ОтговорИзтриване
  22. Адмирации за материала в блога.
    В България, както и повечето бивши източно европейски страни, потребителите се третират като аборигени от страна на външни фирми. В сайтовете на спомената фирма, условията за доставка и защита на лични данни за бившите източно европейски страни се различават коренно от тези в други европейски страни, поради недостатъчната осведоменост на българските потребители. Начините и прийомите им на търговия са от началото на 70-те години на миналия век. За 40 години, в нормалните европейски държави, подобни "практики", отдавна се преследват от съществуващото законодателство Директива 97/7/ЕО, което се е изменяло през годините, на база именно подобни начини на търговия, и то не поради делата, които са се водили от потребителите, а поради делата водени от съответните търговски камари, при подобен тип търговия. С влизането ни в ЕС, в България са ратифицирани повечето европейски закони за защита на потребителите. Проблемът обаче си остава на самите потребители, които не знаят за своите права.
    Подобни практики между фирми са немислими, не само поради наличието на търговски взаимоотношения, но и поради факта, че обикновения потребител в повечето случаи няма адвокат, който да го осведоми за нарушението на правата му, нещо повече, третират обикновения потребител като неграмотен. При фирмите със скъпо платени адвокати, всяка страна знае какво би последвало от подобен тип дейност.
    Примерите са следните:
    - от къде се вземат адресите и имената на получателите на рекламата.Явно е че е от базата данни на друга фирма, а именно колекторска фирма.Данните са попаднали при тях от други подобни фирми.В сайта на други четири или пет европейски държави на същата тази фирма, потребителите са изрично предупредени че при отказ от продуктите им,и естествено преди да са изпратили допълнително някой "подарък", трябва изрично да уведомите фирмата, че не желаете данните Ви да бъдат давани на трети страни, защото в противен случай, те ще бъдат дадени на "техни партньори", разбирай "колекторски фирми" и то естествено и само с цел "реклама" и за да си получите "подаръците" участвайки в игри или томболи или да сте в "течение" на съответни оферти от други трети компании.
    - Градина Баккер Оланда, въпреки техните твърдения, и линка към КЗЛД, НЕ СА регистрирани като администратор на лични данни и не е даден техният идентификационен номер.
    - Освен това в другите европейските държави изрично е упоменато, че трябва да сте на възраст по-голяма от 18 години, за да ползвате поръчките и онлайн сайта им.
    - пратките, които пристигат са или по куриер до посочено от Вас място, и до техен официално обявен офис в съответната държава. Такъв според търговския регистър Градина Баккер Оланда НЯМАТ в България.

    ОтговорИзтриване
  23. - условията за връщане и отказ, са също различни, както като до колко дни и на кой адрес пратката може да се върне - такъв отново Градина Баккер Оланда НЯМАТ .
    - В разрез със ЗЗП - по няколко члена, заблуждаващи реклами, томболи и игри се изпращат на потребители.
    - българските потребите в съответствие Директива 97/7/ЕО не са уведомени, че при поръчка, тя има силата на сключен не подписан договор за доставка между него и фирмата доставчик, както и възможност от страна на потребителя да прекрати едностранно договора в няколко дневен срок след неговото сключване, за да може той да прегледа внимателно стоката и да прецени дали тя отговаря на неговите нужди и представи. Потребителят не е длъжен да обосновава отказа. След като го упражни, той е длъжен да върне стоката обратно на търговеца, и ако плащането е станало онлайн да си върне заплатената цена. Той не дължи никакви обезщетения и единствените разходи, които могат да възникнат за него са транспортните или пощенските разходи за връщане на стоката. В противен случай тези стоки се третират като "нежелани".
    Още и още много подводни камъни от тяхна страна, които естествено биха нарушили правата Ви, но в България те не се споменават, въпреки влязлата в сила Директива 97/7/ЕО .
    Явно, че получаваме единствено и само боклуци - и като предлагане на този вид дистанционна търговия, така и като качество на стоките. Определено на боклуците мястото им е в коша

    ОтговорИзтриване
  24. Аз имам код който е PP 4823.Незнам колко е безплатно но едва ли печеля

    ОтговорИзтриване
  25. Бих искала да "успокоя" колегите си по съдба, че от изброените подаръци с LCD-екран ще получите едно пласмасово малко сандъче с някакъв часовник, който дори не може да бъде настроен (придружаващите брошури са на румънски). А от брошурата с подаръци ел.уреди ще получите най-евтиния подарък, разбира се, вентилатор с USB-кабел, който е 30см висок и диаметър 6 см. Нали се сещате колко е ефективен?!
    Сега се чудя само как да се откача от тези измамници без да ми предоставят данните на други събирачи.

    ОтговорИзтриване
  26. Здравейте и от мен! Аз съм поредната с подарък: нищо неставащ вентилатор с USB-кабел- ПЪЛЕН БОКЛУК!Надявам се искрено, да има по-малко наивници, като мен!Телевизори, кафемашини...МИРАЖ, може би за някой друг, но не и за клиенти, като нас..Бях до тук с тях! Приятен ден!

    ОтговорИзтриване
  27. Здравейте и от мен,ами явно доста сме заблудените.Аз и майка ми от близо три години все поръчваме,все още си чакаме големите подаръци-направо се чудя къде ще ги попитаме :) забранила съм и вече да поръчва,имаме три поръчки пратени които не са изпълнени още,несе знае кой светъл ден ще дойдат.По мои груби сметки сме дали около 800-900 лв.но безсмислено.Наистина пише едно,а в действителност пращат съвсем каквото дойде,а подаръка ни все чака да бъде изпратен и 100℅ .Нямам думи,голяма част от луковиците не излязоха изобщо,казаха да им изпратим снимки,сторихме и това,но без никакъв отговор.Даже куриера ни бе запомнил,момчето се базира на салата ли ги правим тез цветя толкова :) може пък още да готвят подаръците и да изпълнят най накрая всички поръчки,тя зимата си идва.Ясно е че всички все печелят,народа ни е глупав,но и самите ние го позволяваме . . .всеки избира колко да го мамят,но наистина фирмата пробива все някак.Другаде същите луковици ги има на половин цена,стига човек да има време и желание. Успех в градинарстването

    ОтговорИзтриване
  28. Колко негативни мнения публикувани видях тук!Мисля,че преувеличавате!Поръчките ми от Бакер са много добри!Имах възможността да си закупя от лукувиците-страхотни са,кашпата от дърво също! Всички поръчани цветя цъфтят и ме даряват с радост и цвят!😍

    ОтговорИзтриване
  29. И аз съм една от потърпевшите получих саксия с часовник срещу 35 лв.поръчах си гном с пееща птица ....пазя си товърителницата ....да се надявам че няма да ме търсят от някоя фирма за длъжници....

    ОтговорИзтриване
  30. Краси, благодаря за темата. Уверих се, че не съм единствения шаран, но това някак си не ме радва. И аз няколко пъти поръчвах разни работи, всеки път получавайки нещата не точно както са били обещани, и всеки път решавах, че повече няма да поръчвам нищо от тях. Но скоро след това писмата от Bakker започваха да валят, и за последните 2 месеца получих 7-8 такива писма, в които ме уверяваха, че съм спечелила голяма награда, и очакват да им се обадя да потвърдя, че желая да си я получа. Наградата била в наличност и ме чакала на склад, и била, няма как да цитирам точно, но горе долу едно от следните неща: телевизор с LCD дисплей, таблет, навигация и смартфон. Е, викам си, дай да им се обадя, тези награди поне звучат смислено (естествено, давайки си сметка, че пак трябва да направя поръчка, за да си "получа наградата"). Е, обадих се, направих поръчка, и днес получих пълно разочарование: напълно безполезна тонколонка, която дори не си спомням да е била сред изброените варианти за подарък, голяма колкото топка за тенис, и нетръгваща на нито едно от устройствата у дома. Мисля, че съм си я изплатила доста пъти в рамките на досегашните си поръчки. Обадих им се и поисках да ме изтрият от списъците си за изпращане на писма; увериха ме, че ще го направят...
    Бих искала да споделя две от особено забавните им формулировки: едната е "безплатен подарък" - навсякъде го повтарят. Че то ако не е безплатен, какъв подарък е, нали си си го платил (което в крайна сметка си е случая) :) Другото, което прочетох в писмото днес е: "Изпращате ли ни обратно приложения чек образец...? Ако е така, ще получите шанс за (ако предположим, че се регистрирате навреме и докажете, че сте заслужилият да спечели джакпота) чек, който е на стойност 2500 лв.!" Какво значи това? Как се доказва, че си достоен да спечелиш джакпота?

    ОтговорИзтриване
  31. здр авейте и от мен .и аз днес получих поръчка та си но се разочаровах много за 10бр луковици ,и коледен трицветен кактус платих сума от 62.99. уж безплатният подарък беше пеещ дядо коледа но уви .подаръка беше една малка колонка която като чета по горе коментарийте едва ли ще ми свърши работа разочарована съм и ще късам с тях първият път и уж подаръка ми беше лаптоп ноо.... така и не го получих пълни глупости лапайте шарани и един от тях съм аз .дано повече няма такива като мен .

    ОтговорИзтриване
  32. Здравейте,аз също съм клиент от доста време.Получавах си луковиците навреме и всички цъфтяха както са показани на снимките в каталога.Но що се отнася за подаръците е пълна лъжа.Още си чакамедин от изброените /телевизор,лаптоп ,смартфон/.Бяха ми изпратили втори вентилатор и като се обадих ми изпратиха едно сандъче с часовник/ако това е LSD екран/ Сега чакам големия джакпод от2500лв.имам си и банкоматна карта поредната лъжа.Не се вързвайте като мен на въдицата.

    ОтговорИзтриване
  33. Големият ми подарък дойде...
    Очаквах LCD екран а получих малкоооо зелено сандъчеееее с ел.часовничеее от пред.Пустинната роза максимално опадали листа а пеещата градинска птичка се наложи да я залепя с тиксо от долна страна за да я чуя как пее.Ягоди гигант си поръча комшийката,защо я препорах като нов клиент,нито един корен не се хвана от ягодите.От всичките ми поръчки съм мн.разочарована какво получавам.Гладиолите също не бяха това което пише в каталога.А с подаръците е най голямата гавра която си правят с нас.😈😈😈

    ОтговорИзтриване
  34. Palni moshenici i neshtasnici ,samo lajat horata i tva e ,nito edna ot informaciqta ,koqto e opisana za tqh i tova koeto predostavqt ne e iztina ....za poreden pat se ubejdavam....😡😡😡

    ОтговорИзтриване
  35. здравейте искам да споделя че напълно се разочаровах от тях .луковиците който си поръчах зюмбили 10бр и коледният трицветен кактус вече умряха посадих луковиците и се ракашкаха нищо не поникна а цветето и то е на път да си замине .затова че не се лъжете просто сумата от 60 и кусур лева замина на вятъра .пълна порнография дано някой друг като мен не се излъже .а подаръците които обещават не се получават просто зарибяват .

    ОтговорИзтриване
  36. Gospoji i gospoda ot pro4etenoto po gore razbrah,4e mnogo narod e izpatil ot tezi mo6enitsi.Na men mi pisaha,4e sam opredelen zape4alba ot 2500 lv , no triabva da pora4am pratka za opr. suma.Na sledva6tia pat otnovo se slu4i sa6toto i togaz razbrah,4e sa fal6ivi kato mn.drugi i se otkazah.Vsi4kite im nagradi sa palna parodia.A li4nite danni gi vzemat ot internet ot kadeto sme pravili pora4ki za dr.pokupki.







    ОтговорИзтриване
  37. Искам само да Ви кажа-че по-големи измамници не съм срещал в живата си.В моят град познавам поне 10 човека които УЖ печели ха и накрая ---дърво.Лично аз получих един детски вентилатор който ако имам възможност ЩЕ ИМ ГО ЗАВРА ОТЗАД И ЩЕ ГО ПУСНА---ОТНАСЯ СЕ ЗА ВСИЧКИ СЛУЖИТЕЛИ НА ФИРМАТА.Това е най малкото което заслужават.За обобщение -----искам да ВИ помоля да не им се връзвате на обещанията защото със сигурност----ГОРИТЕ.И ЗА ФИНАЛ----Бъдете сигурни че в тази организация работят САМО ПРОСТИТУТКИ -ГЕЙОВЕ -МАНАФИ и тем подобни.Колкото и да съм краен хората не заслужават такова отношение.НЕ ИМ СЕ ВРЪЗВАЙТЕ.






    ОтговорИзтриване
  38. Сега, вече през 2017г. заедно с доставка от "Рапидо"(която не беше свързана с Bakker) получих прикачена и брошура с печалба комплект 100бр. инструменти. Предполагам, че част от личните информации изтекли към Bakker, биха могли да са продадени от "Рапидо".

    ОтговорИзтриване
  39. ОТ НЯКОЛКО МЕСЕЦА МЕ ИЗБИРАТ ЗА НАЙ-големите награди...Не мерси

    ОтговорИзтриване
  40. Здравейте.Тъкмо щях да правя поръчка за рози на стойност над 60лв.и попаднах на вашите коментари.Изключително съм ви благодарна,че предотвратихте всички главоболия и нерви,които биха последвали!Само за информация-аз брошурата я получих заедно с рекламна брошура на Студио Модерна България-заедно с реклами на Дормео.Явно от там са ми взели данните.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. и аз получих брошура със доставената ми пратка от Студио Модерна България-заедно с реклами брошури!Направих поръчка за ягоди и до ден днешен нищоДано не ги и получа!!!!

      Изтриване
  41. Току що получих в офиса си техен каталог по Рапидо. В първия момент реших, че са отворили някой нов хипер маркет за растения и градинска техника, и се зарадвах. В последствие се зачетох в каталога и първото, което ме втрещи, бяха цените на предлаганите растения. Ей, хора, не се лъжете да поръчвате от тези на някакви космически цени, за нещо, което не сте видели. Във всеки един разсадник и на всеки пазар има хиляди по-хубави и в пъти по-евтини цветя. Каскадната петуния и каскадното мушкато вървят между 1,50 лв и 3 лв по пазарите, при това хубав разсад, който го виждаш на момента. Да не говорим за керамични кашпи в супер качество и на прилични цени, които могат да се намерят по всички магазини.
    Фактът, че нямат посочен адрес, а само пощенска кутия, трябва да ви светне червената лампичка, че тук има нещо нередно. Честно казано не вярвам и дума на положителните мнения, които изчетох по-горе.

    ОтговорИзтриване
  42. Бащата на мъжа ми, купил тези дни вестник с приложена книжка и някаква брошура на BIKKER.com. Свекърва ми се обади днес да ни пита дали не е някаква измама, отлепили някакви лепенки и се оказало, че печелят куфар с инструметни и телeвизор, за целта трябвало да изпратят имена и адрес. Запомних само името на сайта и ми направи впечатление, че адереса на фирмата е пощенска кутия. Написах в гоогле сайта и попаднах на този блог. Явно това е начин да си намерят шарани сред възрастни хора (70+), които живеят на село и не ползват интернет.

    ОтговорИзтриване
  43. най-голямите мошеници , не се занимавайте с тях.

    ОтговорИзтриване
  44. Тома Неверни20 март 2017 г., 11:09

    Благодарен съм че Ви намерих!
    Без коментар за случилото се.Само едно:Няма ли да се намери човек който да прикачи този форум като реклама върху на началната страница на техния сайт.

    ОтговорИзтриване
  45. Благодарна съм ви за информацията!Съпруга ми искаше инструментите, но на мен нещо не ми беше истинска тази история за това първо проверих.Много се радвам че попаднах на информацията тук.

    ОтговорИзтриване
  46. Благодарна съм ви за информацията!и аз получих днес каталог по Рапидо!Първото ,което направих е да питам чичо Гугъл!АМАН ОТ МОШЕНИЦИ!

    ОтговорИзтриване
  47. Здравейте,не бях се зачитала много внимателно в написаното до сега и очевидно съм грешала.Информацията до известна степен съвпада и с моите преживявания.Не съм пострадала толкова зле,както някои от пишещите тук,обаче има много истина в споделените мнения.Искам обаче да уточня една подробност.
    Когато съм поръчвала директно от сайта в Холандия не съм имала никакъв проблем.И цената,и усилията са си заслужавали. Но сайта с адрес bakker.bg всъщност е телефон в България на румънско фрайчайзинг представителство,което си има адрес и законна търговска регистрация,а именно „GRADINA BAKKER OLANDA S.R.L.“, със седалище и адрес на управление: Румъния, гр. Букурещ, ул. Ioan Cuza 1, с номер на регистрация: 24936529. Както и много подобни платформи за он лайн търговия като Рийдърс,Вивре,Кокетна,еМаг ,Студио Модерна/Топ шоп,Телешопинг,Ейвън, Орифлейм,платформите за борсова търговия он лайн и т.н., всъщност ползват търговската марка,а предлагат ниско качествени имитации или преоценени оригинални стоки в страни от "тртия свят" на високи цени.За съжаление и България е в последната категория.Тяхната практика е същата като практиката на веригите супермаркети. За страните от западна и централна Европа стоките са с едно качество,за България и новоприсъединилите се след 1989 г. към ЕС страни - с друго.В това отношение румънците се оказаха много по-гъвкави тарикати от останалите и започнаха да запълват тази пазарна ниша веднага след като изпратиха РКП в небитието.
    Ако позвъните на посочения тел в каталога ще отговори приятен женски глас и ще избягва конкретните отговори на въпросите,които задавате.Важно е да знаете,че телефонната връзка минава през интернет и се свързвате с кол център в Букурещ и ако не отговорят веднага,то просто в момента няма жив човек поради някакви причини пред компютъра.А поръчките,които направите,всъщност идват от Букурещ,а не от Холандия.на този линк има повече информация:https://www.facebook.com/notes/bakkercom/%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BB%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B8%D0%B3%D1%80%D0%B0-%D0%B8%D0%B7%D0%BF%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8-%D0%B8-%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%87%D0%B5%D0%BB%D0%B8/691659484289482/
    Ако искате срещу заплатената цена да получите определен качество като за европеец,трябва да влезете на bakker.com,да изберете от падащото меню "България" и да влезете тогава във формата за он лайн поръчка. Цените обаче са по-високи и са в евро.И не винаги страницата е достъпна. Холандците не продават безразборно като румънците.те поддържат определена годишна квота от разсадите си и за нищо на света няма да ги убедите да произведат повече отколкото считат,че е полезно,защото знаят,че завишеното производство сваля цените.А това е неприемливо за тях. Луковиците на лалетата ги направиха една от най-богатите нации,а днес цветята са техният впечатляващо доходоносен бизнес. И в този бизнес,може би единствения в света, не се правят томболи, подаръци и отстъпки,а само рядко благотворителност.Другият тип търговия,с многото примамливи обещания е характерен само за нискокачествените стоки на Азия,където се печели от оборота.Това е необходимо да имате пред вид,когато четете оферти и така ще се предпазите от измамници,които ви свалят звезди от небето.

    ОтговорИзтриване
  48. dimitra-за съжаление късно прочетох тези коментари и те ме притесниха.Получих
    брошурата на Бакер чрез студио Модерна.На марките ми се падна комплект инструменти 100 части и участие в томбола за телевизор.Изпратих поръчката беше през м.Март 2017.За сега не съм получила нищо и нищо не съм платила.Какво би се
    случило,ако върна пратката без да я отворя и без да я платялМоля за съвет

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. и аз постъпих точно като теб и всичко съвпада и до момента -нищо не получих не съм и плащал.Мисля че ако получа пратката да не я приемам и плащам.

      Изтриване
    2. P.S. утре ще звънна на студио Модерна да попитам каква е връзката им с Бакер и как става така,че получаваме каталози на измамни фирми.По този начин студио Модерна уронва своя престиж и доверие и едва ли ще поръчвам нещо друго от тях!Поздрави!

      Изтриване
  49. Хора единствения закон в България е Господари на ефира, аз предлагам да им пишем. Доста хора изгоряха с пари, за които сме се бъхтили....

    ОтговорИзтриване
  50. Аз пък искам да се "похваля" с подаръка им, който получих: вентилатор-китайски боклук, който за нищо не става, но не той е обект, на сегашния ми коментар. В голямата кутия, която получих, някъде измежду множеството рекламни брошури, изпадна едно пликче със семена за различни видове цветя.До тук: добре! Насях семената(има-няма 20-тина броя)в сандъче и зачаках да покарат..О, чудо, даже и пораснаха; реших да ги засадя в леха, защото са три вида и да не си пречат. Е, може ли да повярвате, колко учудена останах, когато пресаждайки ги в градината, се оказа, че единият вид не е цвете, а ...репичка...Сега очаквам с нетърпение реколтата от останалите:дали ще върже, или цъфне?!?

    ОтговорИзтриване
  51. Анонимен1 май 2017 г., 15:04

    Няма кого да обвиняваме,като сме чуждопоклонници..Тези цветя може да си ги вземем и от нашите оранжерии.Но имат много хубави рекламни каталози, не може да им се отрече.
    Миналата пролет и аз се вързах за фрезии и астилбе.Получих полуумрели едни космати коренища и луковици за фрезии-чудни картинки!Цяля година чета и чакам
    нещо да се събуди-НИЩО!Пък не било капризно, не искало грижи, само много вода..
    Тая пролет ги изрових и почнах да ги разглеждам-едва-едва съзрях едни мършави
    кълнчета в едното коренище. А фрезиите ги няма никакви, такова лошо качество..

    ОтговорИзтриване
  52. Поръчах каскадни алпийски мушката, за 76 лв с доставката.
    След месец и половина пристигнаха изгнили.
    Голямо разочарование.

    ОтговорИзтриване
  53. Аз днес си купих 100 луковици за 50 лв. надявам се да са толко, но вместо 6 соларни лампи за градината, получих една с една батерийка ААА 1,2V която едвам захранва 3 ЛЕД-чета(

    ОтговорИзтриване
  54. И аз съм поредният глупак вързал се на шарените им картинки. Поръчах 100 луковици за 50 лева с "подарък" 6 соларни лампи,които всъщност се оказаха градински фенер.Когато се обадих по телефона ми казаха, че не било грешка, а количествата соларни лампи били изчерпани.
    Получих също каталог за поръчки и общи указания за засаждане.
    Казах им, че не съм агроном и за тази цена би трябвало да има подробни указания кое как се сади и как се отглежда. обясниха ми,че всичко това го имало в интернет. Съжалявам, че не съм прочел преди това горните коментари.

    ОтговорИзтриване
  55. Здравейте, понеже виждам, че има масово недоволни хора от Баккер, но общо взето само се дават съвети да се игнорира проблема, нека напиша какъв е нашият проблем с тях и как реагирахме с жена ми. Надявам се останалите да последват нашия пример, а може би дори и авторът на статията да включи част от информацията в самия пост. Та значи...

    На 21.04.2017 г. направих поръчка номер ########## през сайта на Баккер България включваща три броя жълто мушкато. Поръчката пристигна с куриер, платих я и на фактурата пишеше "три броя жълто мушкато". На 06.06.2017 цветята цъфнаха и се оказаха снежно бели. Обадих се на телефона за контакти на Баккер България, където ми бе обяснено, че жълтите мушката били изчерпани и са ми ги заменили с друг вид мушката - бели. На въпрос защо на фактурата пише, че са жълти, ми казаха, че е генерирана автоматично. Така бях подвена повторно, че получавам продукта, за който съм платила. На въпроса ми защо не съм уведомена, предупредена или попитана дали съм съгласна ми бе казано, че те не са задължени да го направят според общите им условия. След този разговор проверих общите им условия и там пише, цитирам: "Баккер може по свое усмотрение да променя естеството на рекламираните стоки по своя преценка, без да предварително предупреждение, стига промените да не са съществени.". Обадих се отново на телефона им и обясних, че при поръчка на цъфтящо растение с конкретен цвят неговата подмяна с друг цвят не може при никакви положения да се счита за несъществена, тъй като цветето се купува изрично заради цвета му. Те заявиха, че са просто кол център в България и това решение е било направено от холандските им колеги, където е централата на фирмата. Попитах дали трябва да се обадя в Холандия, за да заявя своята претенция, но ми отговориха, че единствената връзка с Баккер е чрез техния кол център. Съответно кръгът се затвори и търговецът не желае да разреши моя проблем. Предложиха ми като компенсация соларни лампи или луковици, но им казах, че нямам нужда от тези неща и искам жълтите мушката, за които съм платила или да си поръчам по мой избор друг продукт на същата цена. Казаха, че не е възможно, защото все пак съм получила три цветя, макар и бели. Помолих да ми изпратят копие на фактурата, но не ми го дават. Остана ми само един вариант - да се оплача в Европейски потребителски център - http://www.ecc.bg/. Има бутон "Подай жалба". Изтегляте един ПДФ файл, попълвате необходимата информация, като за държава на търговеца избирате Холандия (Баккер е от там) и си я пускате. До седмица уж трябва да има отговор. Моята пуснах днес и ще пиша като видя какво ще стане.

    Дано сме ви били полезни!

    ОтговорИзтриване