Един блог за всичко, което ме вълнува

Home Top Ad

Време за песни имам най-често на работа, когато искам да се изолирам от колегите и да свърша нещо. Вкъщи не ми остава толкова време, а на те...

My playlist

Време за песни имам най-често на работа, когато искам да се изолирам от колегите и да свърша нещо. Вкъщи не ми остава толкова време, а на телефона все още не съм свикнала да слушам музика. Реших да споделя една публикация с любими мои песни. Не харесвам точно определен изпълнител или стил, слушам каквото ми харесва. В зависимост от настроението ми един ден са ми любими едни парчета, а после други тотално различни.
Enjoi!

Katy Perry - Unconditionally



Kelly Clarkson - Because Of You



Shakira - Try Everything



Vapor feat. Adaline – Follow You Follow Me



Emeli Sandé - Read All About It (pt III)



P!nk - There You Go



Evanescence - Bring Me To Life



Evanescence - My Immortal


Графа - Невидим



Графа - Домино



Миро - Убиваме с любов



Emeli Sandé - My Kind of Love



Rachel Platten - Fight Song



Михаела Маринова - Не ти ли стига



P!nk - F**kin' Perfect



Little Mix - Secret Love Song



James Arthur - Impossible



Миро - Дочупи сърцето ми



Christiana Loizu - Phoenix



Графа & Михаела Филева - На ръба на лудостта



Photograph - Ed Sheeran ( Me Before You Movie )

0 коментара: