Как свалих последните ... килограми

Нарочно в заглавието има ... (многоточие) на мястото на цифрите. Защото за всяка жена числото е различно, но винаги проблемът са тези уп...



Нарочно в заглавието има ... (многоточие) на мястото на цифрите. Защото за всяка жена числото е различно, но винаги проблемът са тези упорити последни килограми, които пречат, за да имаме мечтаната фигура. Често обаче ако успеем да се освободим от тях, пак намираме за какво друго да не харесваме в себе си или ни пречи да сме идеални или искаме да свалим "само още 1-2 кг", но това е друга тема. Тези последните килограми в голям процент от случаите остават след раждането на дете и кърменето. Моите са в резултат от третата ми бременност, която беше много скоро след втората и от заседналия начин на живот след това. Въпреки двете породени деца и една по-голяма кака, не се движех достатъчно, ядях каквото ми падне и общо взето не полагах никакви усилия да се вкарам във форма. И така заминаха 8 години. Не бих казала, че съм била пълна, просто имаше 3-4-5 килограма, особено едни залепени за корема, които ми пречеха да се погледна в огледалото и да съм доволна от това, което виждам.

В един неопределен момент реших, че е време да се взема в ръце и да направя нещо за себе си. Не защото някой не ме харесваше, а заради мен самата, защото не се чувствах добре в кожата си. Започнах с различни промени в ежедневието си и тези от тях, които ми допаднаха, запазих и до днес. Става въпрос за обичайните - повече течности, зелен чай, топла вода с лимон сутрин, вечеря поне 2 часа преди лягане, движение, по-малко сладко и тестените храни. В това последното не знам колко пъти се провалях, особено през специалните дни от месеца, когато налитах на сладко като подивяла. Зеления чай си го пия и до сега, не знам дали ми помага за намаляване на теглото, май по-скоро "от зелен чай се отслабва само ако се катериш по планините и ръчно си го събираш" :), но ми харесва на вкус и е част от сутрешната ми рутина. Приемът на много течности и движението също станаха част от ежедневието ми.

Освен трудния отказ от сладко и храна пълна с въглехидрати, другият ми проблем беше забавеният метаболизм, с който се шегувах като бях на 20, защото каквото и да хапнех, не напълнявах, всичко биваше изгаряно много бързо. На моменти дори се жалвах, че не мога да кача някой килограм и ето сега се боря с обратното - каквото и да хапна ми се отразява. 

За решаването на горните две, ми се притече на помощ една хранителна добавка. Бързам да направя уточнение, че това не е лекарство за отслабване и не се продава като такова. Публикацията е базирана на личното ми мнение и не препоръка да го ползвате, ако имате излишни килограми. Не гарантирам, че ще действа при вас. Всеки преценява какво да пие и дали е подходящо за него, след като прочете листовката на продукта и при необходимост се консултира с лекар. Аз прецених, че няма проблем да приемам продукта и смятам, че на мен ми помогна да сваля 5-6 килограма. Процесът не е бърз, не е магически, изисква и останалите промени в начина на живот, които изброих по-горе.

Хранителната добавка, за която става въпрос, е Хром хелат на Jamieson. Попаднах на него случайно, прочетох за какво се препоръчва и започнах да го пия.

Описание: "Хром Хелат спомага за нормализиране нивата на кръвната захар и инсулина, спомага за контролиране на апетита и по-специално апетита към сладки храни с високо съдържание на захар. Освен това Chrome Chelated играе изключително важна роля в метаболизма на мазнините, въглехидратите и протеините в организма. Хромът може да съществува в няколко форми, като е научно доказано, че хелатната форма е най-добре усвояема от организма, което позволява оптимална абсорбция от организма и най-лесно транспортиране на минерала в целия организъм"

В една опаковка са 100 таблетки, приема се по една на ден и стигат за повече от 3 месеца. Аз приключих с едно шишенце и си взех второ. Препоръчително е да се пие по време на хранене, за мен най-удобно е да ги приемам вечер. Не мога да кажа след колко време точно усетих, че при мен хромът действа. Може би първият признак беше, че зверския ми глад за сладко много, ама наистина много намаля. Което не означава, че не си хапвам такова от време на време. Но го няма това желание, което ме обхваща неочаквано и ме кара да търся да погълна каквото и да е сладко, защото ми се яде сега, веднага, на момента. Апетитът ми също намаля, през деня не съм толкова гладна, закусвам и обядвам нормално, но порциите ми са по-малко като количество. Вечер хапвам малко повече, може би защото съм вкъщи, без да прекалявам обаче, наблягам на салати, хлябът е черен и количеството храна е умерено.



Не следя стриктно кантара, следя как усещам тялото си и как се чувствам аз. От 63-64 кг., в момента теглото ми се колебае между 57-58 кг. Сигурно мога и още, но не ми е цел да отслабна колкото мога, а съм се насочила да се стегна и вкарам във форма. Увеличих движението и през последния месец ходя около 2 км на ден, но реших, че не е достатъчно и започнах и тренировки във фитнес зала.

Дневната ми рутина в момента е: сутрин чаша вода с витамин С на прах и след това чаша зелен чай, чак тогава закусвам. На обяд хапвам нещо леко, през ден имам тренировка точно по обед и тогава отлагам яденето за след тренировка, а закуската ми е към 10 часа. Следобед хапвам нещо междинно, за да не огладнея много за вечеря. Течности пия нормално, обикновено вода - около 2 литра на ден + 2-3 чаши чай. За вечерята вече писах + хапченцето Хром хелат.

You Might Also Like

0 comments