Един блог за всичко, което ме вълнува

Home Top Ad

В централната част на България зоопарковете не са много - има в Ловеч, в Габрово, в Плевен и в Павликени, той е и единственият в област Вели...

Зоологическа градина - град Павликени

В централната част на България зоопарковете не са много - има в Ловеч, в Габрово, в Плевен и в Павликени, той е и единственият в област Велико Търново. Може да съм пристрастна, но последният за мен е най-хубав. Ходим редовно там и съм свидетел на грижите, които се полагат за мястото. Макар и малка като площ, зоологическата градина предлага възможност както за разходка, така и за почивка, децата има къде да тичат и играят и същевременно да се запознаят и с различни животински видове. Има интересни животни като лами, щрауси "Нанду", виетнамски прасенца, пауни. Благодарение на спонсори зоопарка се развива и не е западнал, мръсен и грозен, като някои други у нас. Може да звучи като реклама, но реално наистина е така, ако имате път към Павликени, задължително се отбийте и в зоопарка.

Зоокътът работи всеки ден, а за посещението му не се заплаща вход. По желание може да оставите дарение за животните, което е по-добре отколкото да бъдат хранени с неподходяща за тях храна, но често се случва децата да подават нещичко през решетките на по-кротките от тях. През почивните дни мястото е пълно с хора, в близост до него е и градския парк, също подходящ за игра и почивка.

Малко снимки от зоологическата градина, които надявам се в допълнение към думите ми ще ви дадат по-ясна представа за местенцето.






















0 коментара: