Как да пием повече вода

Водата е важна част от здравословния начин на живот и в тази публикация ви споделям моите начини да се хидратирам ежедневно. В този ...

Водата е важна част от здравословния начин на живот и в тази публикация ви споделям моите начини да се хидратирам ежедневно.



В този сезон повече се набляга на чай с ром, вино, греяно вино и други благотворни стоплящи напитки, но водата винаги присъства в "менюто" ни по един или друг начин. Няма да ви убеждавам колко в важна и полезна за здравето, красотата, кожата, косата, нормално тегло, за къпане, миене и т.н.

До скоро ми беше много трудно да се наливам с вода. Разните му там препоръчителни количества животворна течност на ден - 8 чаши, 2-3 литра, един леген и подобни, ми се струваха като океан, който трябва да излея в стомаха си и който ще ме направи да изглеждам и да се чувствам като кит. Честно казано в момента не задълбавам точно колко съм консумирала, не ползвам приложения да ми броят чашите, да ми напомнят да пия и други подобни. Намерих си моите начини, които споделям по-долу:

1. Започнете деня с чаша вода - може да е чиста, може да е топла с мед, може да е с лимон, с куркума, с някаква друга добавка, полезна разбира се, както ви харесва. Ежедневната ми рутина е студена вода с лъжичка разтворим витамин C. От почти година не следвам този ритуал и той ми се отразява повече от добре, скоро ще пиша повече за него.

2. Сезонът е подходящ за експериментиране с чайове. Кафето не върши същата работа, затова ако не можете без кафе, събудете се с едно и пробвайте различни комбинации от билки, плодове и т.н. На ден изпивам поне 6-7 чая и не, не ми превъзбуждат нервната система, защото са билкови и плодови и не съдържат кофеин. Само първата чаша преди закуска е от зелен чай, но до тогава вече съм се събудила достатъчно.

3. Ако не харесвате чистия вкус на чая, може да му добавите мляко, лимон, мед, в краен случай захар. Според мен тя прави всички чайове еднакви и не може да се усети истинския им вкус. Но ако това ще ви помогне да приемате повече течности, една маааалка лъжичка захар предполагам няма да навреди.

4. Цялото това наливане с течности неминуемо води и до отделянето им. Използвайте ставането за ходене до тоалетна, за да напълните пак чашата си, независимо дали с вода или чай. Аз например ако има останала течност в чашата ми, я изпивам като стана, за да мога да си налея нова.



5. Вземете си красива любима чаша за чай и/или хубаво стъклено шише. Нещо, което ще ви привлича и ще посягате към него по-често.

6. Водата също може да я разнообразите - добавете лимон, лимонов сок или някакви други плодове/зеленчуци (примерно краставица), листа мента, така че да изглежда свежа и изкушаваща.

7. Ако работите в офис, въздухът неминуемо се изсушава от климатиците, затова е необходимо да се приемат повече течности точно в работно време. Осем часа са достатъчни да приемете необходимото количество вода за деня. Но не пропускайте и хидратирането вкъщи или когато сте на разходка, шишенце с вода в чантата не тежи кой знае колко. В домашна обстановка чайовете при мен пак са по-предпочитани, особено под одеялото и с интересна книга.

Това са моите трикове за приемане на повече течности, споделете вие успявате ли да приемете необходимото количество вода всеки ден и как го правите.

You Might Also Like

0 comments